måndag 28 november 2011

Måndag morgon efter stormen

Så är såg det ut år 1967 (Foto: Torsten Larsson)




Adventsstormen Berit var inte lika häftig men nog räckte det till. Dagen kommer att ägnas åt hopsamling och itusågning av nedblåsta grenar (löven slipper jag- de har säkert farit iväg till Trelleborg).



Böcker med stormtema- nej... just nu känner jag inte för det. När det vräkte på som värst under kvällen tänkte jag bara på "The Perfect Storm" och det kändes bara sorgligt och hemskt.



Gloucester, Massachusetts. Foto: Paul Keleher




2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

jo, det blåste, paviljongen omkull i trädgården, hoppas inte för mycket skadat (och jag kommer inte åt mina bloggar, gjorde nåt dumt :(

Ingrid sa...

Hannele: Ojdå, hoppas att det inte gick för illa- och att du kommer åt dina bloggar - så otroligt retfullt!