fredag 30 september 2011

Bokförlaget Perenn

Jag hade ingen möjlighet att åka till Bokmässan i år- tyvärr, tyvärr. Då hade jag absolut besökt bokförlaget Perenns monter- men Bodil Zalesky var där och hon skriver om förlaget HÄR.

Karl-Markus Gauss är en författare som jag tycker mycket om- "De döende européerna" (som alltså ges ut av Perenn) tillhör en av mina större läsupplevelser under det här året. Mina tankar om boken finns här på bloggen. Även Mimmimarie har läst och gillat.

Jag ser med spänning fram emot nya läsupplevelser via Perenn!!

3 kommentarer:

mimmimarie sa...

Perenn var en av de förlag som jag också kryssat för om jag kommit till bokmässan, men vi får satsa på nästa år istället Ingrid.

Mrs Calloway sa...

Gauss bok verkar vara ett måste!
Dessutom ett julklappstips, tror jag.
Egentligen skulle man vilja resa i spåren. Ehe die Spuhren verwehen.

Ingrid sa...

Mimmimarie: Ja- nästa år måste det bara bli av med ett besök på mässan!

Mrs C: Gauss skriver väldigt trevligt. Jo, det känns som om man skulle vilja resa i hans spår- innan det är för sent...