onsdag 11 augusti 2010

Partir c'est mourir un peu.....



Bilden är från O'Hare airport, Chicago.


-


Ja, här sitter jag och tycker väldigt synd om mig själv. Jag har just vinkat farväl till min son- nu på väg hemåt igen. Två böcker tänker jag i alla fall skicka honom och flickvännen- (de ville inte kånka på något extra bagage alls... det var redan ganska nära övervikt...).


-



Nu ska jag sätta mig med Thornton Wilder's "The Bridge Over St Luis Rey"- jag har inte så många sidor kvar.
-




2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

jag är lyckligt lottad och har barnen nära

Ingrid sa...

Ja, det känns onekligen trist ibland med de stora avstånden- men- man får väl tänka på att det idag är ganska lätt att resa och jag är ju flyttbar... men det vore så klart bättre med en något kortare res-sträcka....