onsdag 24 juni 2009

Glappet- I'm burnin'

Musiken till "Glappet"- den väcker minnen.


4 kommentarer:

Vixxtoria sa...

Vet du vad?! Jag har faktiskt hela skivan som den här finns med på. Den är inte så dum faktiskt.

Och jag önskar att Herrström/Schildt skulle göra ytterligare en tv-serie tillsammans, men det gör de nog inte nu när de skilt sig. Sorgligt.

Ingrid sa...

Jag har "bara" titelsången... men den är så fin... och visst hade det varit en önskedröm med ytterligare en så bra tv-serie!

Paperback Lover sa...

Åh, hösten -97. Robinsons första höst och en lya i andra hand i Uppsala med min kompis hemifrån. Det var tider det.

Ingrid sa...

Tack för att du påminde mig om året! Jag visste att serien gick någon gång i mitten av 90-talet men hade glömt exakt... Uppsala- tycker jag är en mycket trevlig stad!