onsdag 30 december 2015

Inför år 2016



Jag avger aldrig nyårslöften däremot har jag önskningar och inför nästa år (som står i farstun) förbereder jag mig (litteraturmässigt, då) genom att kika på böcker som jag tror att jag kommer att beställa på det ena eller det andra viset.

Förutom en del tyskspråkigt (som förhoppningsvis är på väg till min brevlåda) hade jag tänkt titta lite på "nytt ryskt"- även om jag misstänker att en hel del inte ännu finns i översättning. Så kallade inspirationsböcker är alltid trevliga att läsa och jag ser fram emot mini-guiden på bilden ovan.

2 kommentarer:

Jenny B sa...

Det är skönt att planera och ha något bra att se fram emot! Gott Nytt År önskar jag dig!

Ingrid sa...

Jenny B: Du ska ha stort ack för alla trevliga kommentarer du lämnat här på bloggen under året som gått och jag önskar dig likaledes ett mycket Gott Nytt År!