tisdag 17 september 2013

En bok för alla hundälskare


Dikter av hundar och inte vilka hundar som helst utan författares hundar. Ja minsann, dessa hundars alster kan man läsa i boken "Unleashed" som är redigerad av Amy Hempel. Den här boken har jag beställt för jag är väldigt nyfiken på vad det kan bli för tankar som sätts på pränt. Att det är hundar med stor talang förstår jag så nu väntar jag ivrigt....




När jag nu ändå är inne på ämnet fyrbenta vänner kan det passa med ett foto på två trevliga deltagare i Hundens dag, ett evenemang som gick av stapeln i Storvreta utanför Uppsala i söndags. Den här duon ser kanske lite bister ut men glatt humör hade den ändå.


Hundar? Tvi vale- dem vänder jag ryggen, säger Missan (också bosatt i Storvreta) och hoppas på Kattens dag i stället.

Inga kommentarer: