tisdag 25 oktober 2011

Tack Mimmimarie



Tack Mimmimarie för den fina utmärkelsen (så trevligt med en tyskspråkig sådan!). Så glad jag blev för dina ord.


Att vara den bortglömda litteraturens förkämpe- det tänker jag försöka fortsätta med. Det är så roligt att göra "gamla" fynd och ännu roligare är det när/om jag lyckas inspirera andra till läsning. Bibilotekens magasin rymmer så mycket intressant- och att läsa böcker därifrån brukar ju inte kosta all världens pengar heller. Det är ett fantastiskt institut- fjärrlån. (Det fanns inte när jag var ung - ville man låna på det sättet var det oerhört omständigt).


Jag sänder bokbloggskramar till alla de tappra och oförtrutna bokbloggare som skriver för att de tycker det är roligt och som inte har ett öre betalt för vad de gör.

Inga kommentarer: